Právě si prohlížíte Veřejný interiér – NÁVRH PRODEJNÍCH PROSTOR PRO ZNAČKU ALO YOGA

Veřejný interiér – NÁVRH PRODEJNÍCH PROSTOR PRO ZNAČKU ALO YOGA

Charlotta Prášková

Akademie Michael

Tématem absolventské práce je „Návrh prodejních prostor pro studentem vybranou značku“. Zahrnuje výběr vhodné značky, návrhy maloobchodní a podnikové prodejny a návrh pop upu. Umístění prodejen je na území České republiky a cílem projektu jsou návrhy, které se navzájem propojují a zanechají v návštěvníkovi/klientovi pocit zážitku.
V mém případě se jedná o návrhy prostor pro americkou značku Alo Yoga. Inspirace pro návrhy prodejen pro tuto značku vychází ze třech inspiračních zdrojů. Inspirací pro návrh maloobchodní
a podnikové prodejny je známý umělec Daniel Arsaham a jeho umělecká díla a také koncept římských a tureckých lázní. Posledním inspiračním zdrojem je projekt „Jacquemus Obssesions“, který se váže k návrhu pop upu na letišti.
Maloobchodní prostor společně s podnikovou prodejnou jsou navrženy v minimalistickém, moderním duchu se zaoblenými elementy a příjemným osvětlením. Hlavním cílem bylo navrhnout prostory, které budou působit jako oáza klidu a odpočinku, kde zákazník při nakupování dokáže zrelaxovat, a přitom získá nezapomenutelnou zkušenost z nakupovaní na celý život.